A DAREH Önkormányzati Társulás döntése értelmében, a hulladékgazdálkodási közszolgáltatást a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. látja el Békés megyében, mint közszolgáltató.
A közszolgáltatás keretében ellátott ügyfélszolgálati feladatokat a központi ügyfélszolgálat biztosításán túl, helyi ügyfélkapcsolati pontok működtetésével is kiegészíti a Társaságunk. A helyi ügyfélkapcsolati pontok ügyfélfogadási rendjének kialakítása során figyelembe vesszik a korábbi gyakorlatot, tapasztalatokat és az ügyfélforgalom méretét.
Egyidejűleg tájékoztatom róla, hogy a hulladékgyűjtés, -szállítás változatlanul, a megszokott ütemben biztosított.
ÜGYFÉLFOGADÁS REND
- Békés-
- hulladékszállítás –
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5630 Békés, Verseny utca 4.
Ügyfélfogadási idő:
2019. október |
2019. november |
2019. december |
Nap megnevezése |
Időpont |
minden héten |
minden héten |
3., 10., 17., 23. (Hétfő) |
Kedd |
8:00-16:00h |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várják a megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@grnkft.hu
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)
A központi ügyfélszolgálat az alábbi napokon zárva tart: 2019.10.23, 2019.11.01, 2019.12.24-12.27 között, 2019.12.31, 2020.01.01.
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.