A A A

Aktuális hírek

2019. szeptember 20.
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. IV. évi Hulladélszállítás és Ügyfélfogadási rendje
Tisztelt Lakosság!

 

A DAREH Önkormányzati Társulás döntése értelmében, a hulladékgazdálkodási közszolgáltatást a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. látja el Békés megyében, mint közszolgáltató.

 

A közszolgáltatás keretében ellátott ügyfélszolgálati feladatokat a központi ügyfélszolgálat biztosításán túl, helyi ügyfélkapcsolati pontok működtetésével is kiegészíti a Társaságunk. A helyi ügyfélkapcsolati pontok ügyfélfogadási rendjének kialakítása során figyelembe vesszik a korábbi gyakorlatot, tapasztalatokat és az ügyfélforgalom méretét.

Egyidejűleg tájékoztatom róla, hogy a hulladékgyűjtés, -szállítás változatlanul, a megszokott ütemben biztosított.

 

 

ÜGYFÉLFOGADÁS REND

- Békés-

- hulladékszállítás –

 

Ügyfélkapcsolati pont helyszíne:              5630 Békés, Verseny utca 4.

Ügyfélfogadási idő:

 

2019. október

2019. november

2019. december

Nap megnevezése

Időpont

minden héten

minden héten

3., 10., 17., 23. (Hétfő)

Kedd

8:00-16:00h

 

Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várják a megkeresését:

Telefonon:              +36/66/447-150

E-mail-ben:            ugyfelszolgalat@grnkft.hu

Személyesen vagy postai úton:    5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)

A központi ügyfélszolgálat az alábbi napokon zárva tart: 2019.10.23, 2019.11.01, 2019.12.24-12.27 között, 2019.12.31, 2020.01.01.

A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.