A A A

Aktuális hírek

2021. november 02.
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje a veszélyhelyzet idején
Tekintettel a koronavírus járvány alakulására 2021. november 3. napjától a Polgármesteri Hivatalba szabályosan viselt maszk használatával léphetnek be az ügyfelek. A veszélyhelyzetet Magyarország Kormánya 2022. január 1. napjáig meghosszabbította. Amennyiben tehetik, személyesen csak halaszthatatlan ügyekben keressék fel a Polgármesteri Hivatalt.

 

Kérjük, részesítsék előnyben a telefonon történő, az elektronikus és/vagy postai úton történő ügyintézést. 

 

A telefonos tájékoztatást, az elektronikus és postai levélben küldött és fogadott iratok átvételét, illetve a portán kihelyezett kérelmek elvitelét és leadását továbbra is biztosítjuk, és az általános ügyintézési időben – amennyiben az feltétlenül szükséges – lehetőség van az ügyintézővel személyes ügyintézésre.

A Polgármesteri Hivatal telefonos elérhetősége, és időpont foglalás az általános ügyfélfogadási időn belül a 06/66/411-011-es telefonszámon lehetséges.

Elektronikus levélcím: ugyintezes@bekesvaros.hu

 

A hivatalban való tartózkodás teljes ideje alatt szabályosan viselt (orrot és szájat takaró) maszkot kell hordani, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező. Az ügyfélfogadást bonyolító irodákban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat! Az ügyfelek kötelesek a vonatkozó kormányrendeletben előírt 1,5 m-es védőtávolságot megtartani a többi ügyféltől, valamint az ügyintézőtől! Az ügyintézésre egyedül érkezzen, gyermeket, rokont, ismerőst ne hozzon magával!

 

A Polgármesteri Hivatal folyamatosan figyelemmel kíséri a koronavírus járvány alakulását és a helyzet változása esetén megteszi a szükséges intézkedéseket. Kérjük, hogy a fentiek betartásával segítse munkánkat, az ügyintézés menetét, és óvja más ügyfelek, valamint saját és kollégáink egészségét.

 

Békési Polgármesteri Hivatal